Saturday, November 24, 2018

Penang, I miss you ❤

25th Nov of 2018

Morning everyone! 



So how's your day everyone? 
Okay whatever happens, stay positive and be good okay!
C'mon its just a bad day, not a bad life 👌 
So chill, chin up and smile 😊



Dua tiga harini rasa macam rinduuuu nya nak pergi Penang. Rindu nak makannn! 
Yas #food4lyfe 💜

First time pergi dengan kawan masa degree, sebab dia asal Penang, so dia lah tour guide aku. Haha.

Disebabkan rindu, nak payung gambar lah 😗






































Rasa macam nak pergi Penang! Tapi taktahu bila 😢

Vibes dekat Penang lain doe sumpah, makanan dia ya Allah sumpah sedap! Foods heaven weh. 
Ala apeni tetiba craving nak makan nasi kandar, pasembor, rojak, jeruk 😍


NAK MAKAAAAAAN!! 😂😂😂😂


Aku macam nak plan pergi tahun depan masa birthday aku, tapi tengoklah, aku punya schedule ni unpredictable hahaha. Aku busy kalah PM okayyyy 😜

Semoga kita dapat berjumpa lagi, Penang 💖💕




Pen off,
Lady Syikin